Dijital Pazarlama
Açıklama
“Dijital pazarlama üzerine yazılmış en kapsamlı ve kolay okunan kitaplardan biri.”
The Marketer
“Pazarlama harcamalarında dijitale doğru yaşanan büyük kayma, pazarlamacıların bu kitabı okumasını zorunlu kılıyor… başarıya götüren bir yol haritası.”
Colin Lloyd, Direct Marketing Association eski CEO’su
Dijital pazarlama dünyası muazzam bir hızla değişiyor. Sürekli gelişen teknoloji sadece bilgiye ulaşma değil, etkileşim ve iletişim biçimlerini de küresel çapta dönüştürüyor. Dijital Pazarlama kapsamlı bir rehber niteliği taşıyan ve sektörün en çok satan kitaplarından biri. Üstelik bu üçüncü basım dijital pazarlama evrenindeki en önemli gelişmeleri yansıtacak şekilde güncellendi. Kitaba, online pazarlama için ölçüm yöntemleri, içerik stratejileri ve iç paydaş yönetimi gibi yeni bölümler eklendi.
Dijital Pazarlama sosyal medya, Google, mobil pazarlama, arama pazarlaması, bağlı ortaklık pazarlaması, e-posta pazarlamacılığı, müşteri kazanımı ve dijital pazarlama stratejileri gibi önemli konuları ayrıntılarıyla ele alıyor.
• Ürün ve hizmetlerinizi piyasaya sunmak için hangi pazarlama kanallarını seçmeniz gerekir?
• Dijital pazarlamanın kökenlerini ve geleceğini şekillendiren trendler nelerdir?
• Rekabetle başa çıkmak ve yerinizi korumak için neler yapmalısınız?
Harley-Davidson, Help for Heroes, MercadoLibre ve UEFA Avrupa Ligi gibi üst düzey markaların dijital pazarlama başarıları hakkındaki içeriden ve derinlemesine bilgilerle, okura şimdiki ve gelecekteki işletme hedeflerine ulaşmak için internetin gücünden yararlanmanın araçlarını sunan bu kitap vazgeçilmez bir başvuru eseri.